Topic: YAY!!! Liberal Cunt Chelsea Handler deaf in one ear after 2nd Moderna shot! Happy Happy Joy Joy!
Posted by .
Unregistered


Chelsea Handler clearly freaked OUT and panicking after getting her second Moderna shot.

Video of her freakout at the link:

https://twitchy.com/samj-3930/2021/05/17/ok-im-deaf-in-one-ear-chelsea-handler-clearly-freaked-out-and-panicking-after-getting-her-second-moderna-shot-watch/

She's getting roasted on Twatter too:  https://twitter.com/conspiracyguy11/status/1393819550727262210.

Delicious, tasty, can't get enough of teh Schadenfreude !!

Fabulous! :mittens: I hope the "jab" gives this bitch cunt-rot and blindness, too.

:snoopy: :banana: :canada: :hammertime: :snoopy: :banana: :canada: :hammertime::snoopy: :banana: :canada:
:hammertime::snoopy: :banana: :canada: :hammertime::snoopy: :banana: :canada: :hammertime::snoopy: :banana: :canada:
:hammertime:


Posted by .
Unregistered


Good on her. Hope she drops fucking dead.


Posted by .
Unregistered


(((Chelsea Handler))) hates whites, so fuck her. :lol:


Posted by Chelsea Handler
Unregistered


so sick! unnghh


Posted by .
Unregistered


. said: (((Chelsea Handler))) hates whites, so fuck her. :lol:

­Total, 169% GRE !


Posted by .
Unregistered


. said:
. said: (((Chelsea Handler))) hates whites, so fuck her. :lol:

­Total, 169% GRE !

:thumbup:


Posted by .
Unregistered


twitter didnt work


Posted by .
Unregistered


Holy shit these people really are insane!   :lol:


Posted by .
Unregistered


. said: twitter didnt work

­Maybe this one will:  https://twitter.com/conspiracyguy11/status/1393819550727262210


Posted by .Heterosexual Hal
Unregistered


Too bad the shot didn't cause her vocal cords to stop working.  Stupid bitch.


Posted by .
Unregistered


. said:
. said:
. said: (((Chelsea Handler))) hates whites, so fuck her. :lol:
\
:Whitetrash:

­Total, 169% GRE !
\
:Monkey:

:thumbup:
\
:Sock:

­169% disagree, hope she recovers fast.


Posted by .
Unregistered


This is so fucking awesome. Even if it's a clogged ear, the fakestream news media and the internet are running with it. It's spreading like wildfire that she is actually deaf in her one ear now. :lol::fag: Fuck the Poison Dwarf® and his poison jabs!


Posted by .
Unregistered


.Heterosexual Hal said: Too bad the shot didn't cause her vocal cords to stop working.  Stupid bitch.

­:lol:
There's always hope. :thumbup:


Posted by .
Unregistered


She makes me so furious I’m going to tweet her many emoticons. What if she replies it would be amazing.


Posted by .
Unregistered


. said:
­169% disagree, hope she recovers fast.

­
A WHITE KNIGHT APPEARS!


Posted by .
Unregistered


. said:
 . said:
. said:
­Total, 169% GRE !
\
:Monkey:

:thumbup:
\
:Sock:

­169% disagree, hope she recovers fast.

­Not a sock and not replying to self, but you just go ahead and keep thinking that. It's all you have; sad, pathetic desperation.


Posted by .
Unregistered


. said:
. said:
­169% disagree, hope she recovers fast.

­
A WHITE KNIGHT APPEARS!

­:potd:


Posted by .
Unregistered


She actually has a nice pair. Too bad she’s a disgusting cunt

https://thefappeningblog.com/category/chelsea-handler/


Posted by .
Unregistered


She's an angry, entitlement-minded, liberal cunt.


Posted by .
Unregistered


evil witch killed 3 of her own babies.


Posted by .
Unregistered


She was whored out in her early teens, two abortions when she was 16.


Posted by .
Unregistered


. said:
 . said:
. said:
­Total, 169% GRE !
\
:Monkey:

:thumbup:
\
:Sock:

(((169% disagree, hope she recovers fast.)))

Fuck off hasbarat! Real men hope she dies an excruciating death. :lol:


Posted by .
Unregistered


. said:
. said:
 . said:
:thumbup:
\
:Sock:

(((169% disagree, hope she recovers fast.))) :cryingnazi: Nope. Wishing her nothing but misery and permanent deafness.

Fuck off hasbarat! Real men hope she dies an excruciating death. :lol:

­^ :potd:


Posted by .
Unregistered


.


Posted by .
Unregistered


What’s Chelsea gonna do when I have her slammed against the wall and I’m fully erect?

:erection:
\
:duckman:



Quick Reply
Moniker:
 

Registration Required

Thank you for your vote!

But in order to make it count, you must be a registered user.

Log In | Register | Close