Topic: Bernie Sanders campaign official suggests “gulags” to re-educate Trump supporters
Posted by .
Unregistered


An undercover video published by Project Veritas on Tuesday shows a field organizer for Sen. Bernie Sanders’ 2020 campaign saying Soviet gulags were actually a positive phenomenon, suggesting that some similar program could re-educate Trump supporters and billionaires.

The video begins with a Project Veritas journalist asking an individual identified as Sanders organizer Kyle Jurek if “MAGA people” could be re-educated if Sanders wins the White House. “We gotta try,” Jurek replies. “In Nazi Germany, after the fall of the Nazi Party, there was a shit-ton of the populace that was fucking Nazified.”

https://www.breitbart.com/politics/2020/01/14/project-veritas-bernie-sanders-field-organizer-suggests-gulags-to-help-nazified-trump-voters/


Posted by .
Unregistered


. said: An undercover video published by Project Veritas on Tuesday shows a field organizer for Sen. Bernie Sanders’ 2020 campaign saying Soviet gulags were actually a positive phenomenon, suggesting that some similar program could re-educate Trump supporters and billionaires.

The video begins with a Project Veritas journalist asking an individual identified as Sanders organizer Kyle Jurek if “MAGA people” could be re-educated if Sanders wins the White House. “We gotta try,” Jurek replies. “In Nazi Germany, after the fall of the Nazi Party, there was a shit-ton of the populace that was fucking Nazified.”

https://www.breitbart.com/politics/2020/01/14/project-veritas-bernie-sanders-field-organizer-suggests-gulags-to-help-nazified-trump-voters/

­
 bolshevoik boinie


Posted by .
Unregistered


:lol:

And they wonder why we have the right to bear arms!


Posted by .
Unregistered


stalin jr


Posted by .
Unregistered


. said: :lol:

And they wonder why we have the right to bear arms!

We're working on fixing that problem.
\
:lib:


Posted by .
Unregistered


'Gulags Weren't That Bad': Sanders Staffer Says Trump Supporters Will Need To Be 'Re-Educated In Camps'

Tue, 01/14/2020

https://www.zerohedge.com/political/gulags-werent-bad-sanders-staffer-says-trump-supporters-will-need-be-re-educated-camps 


Bernie Bros Dream Of Gulags For 'MAGA People'

Jan. 14, 2020

http://www.informationliberation.com/?id=61108


Posted by .
Unregistered


Even on here, unhinged (and fat) libs like Spanky and OLG post about this. The left is not subtle in its authoritarian, fascist bent. They know that leftism is not compatible with America, so they dream of resorting to force.


Posted by .
Unregistered


Come try and get me, Dylan. :lol:


Posted by .
Unregistered


. said: Come try and get me, Dylan. :lol:

­
Who is Dylan?


Posted by .
Unregistered


. said: Even on here, unhinged (and fat) libs like Spanky and OLG post about this. The left is not subtle in its authoritarian, fascist bent. They know that leftism is not compatible with America, so they dream of resorting to force.

Wonder if they ever dream about millions of Americans with deer rifles hunting them?   :lol:


Posted by .
Unregistered


Gulags for Trumpsters, that's a good idea, actually.
:rofl:


Not funny, libterd!
\
:doublewide:


Posted by .
Unregistered


. said:
. said: :lol:

And they wonder why we have the right to bear arms!

We're working on fixing that problem.
\
:lib:

­
Now we're talking.
\
:libduet:


Posted by .
Unregistered


Slavery to infinity­

Break the chains

Break free


Posted by .
Unregistered


. said: Gulags for Trumpsters, that's a good idea, actually.
:rofl:


Not funny, libterd!
\
:doublewide:

­You leftist pussies won't do shit.
Notice antifa trash and left wing mobs only do their bully crap in safe for them cities.
Try that in my town and you'd be dead.


Posted by .
Unregistered


I think we need to pre-emptively kill all the leftists, as an act of self-defense.

We tried free speech, but leftists no longer want free speech, and instead only want slavery, censorship, gulags, and violence.


Posted by .
Unregistered


Leftwing people (easily identifiable by their purple/blue/green hair and / or African dishes in their ears, and lots of piercings on their faces) are mentally ill and should be medicated or executed.

Their communist leaders are pure evil and should be dangled into active volcanoes head first, from helicopters.
\
:moreyouknow:


Posted by .
Unregistered


Trump supporters are not the ones who need to be reeducated.


Posted by .
Unregistered


easier and cheaper to just give the whyte trash all the legal Oxy they want


Posted by .
Unregistered


. said: easier and cheaper to just give the whyte trash all the legal Oxy they want

­^^ low class trash calling other people trash.
Bwahaha


Posted by .
Unregistered


. said: I think we need to pre-emptively kill all the leftists, as an act of self-defense.

We tried free speech, but leftists no longer want free speech, and instead only want slavery, censorship, gulags, and violence.

­
Free speech yes, but you want to practice hate speech, right.


We destroyed you 1865 and 1945, if necessary you'll get a third final crush.
\
:lib:


Posted by .
Unregistered


what a waste of money.  Just have them dig their own graves and machine gun them down.


Posted by .
Unregistered


Can someone explain to me why the libs keep saying Trump is working for Putin when in reality it's the libs who keep on trying to turn North America into Russia?


Posted by .
Unregistered


Sanders also said bread lines were a good thing.



Quick Reply
Moniker:
 

Registration Required

Thank you for your vote!

But in order to make it count, you must be a registered user.

Log In | Register | Close